Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Звіти про роботу29.11.2017 року на базі Сватківської ЗОШ І-ІІІ ступенів пройшов районний семінар вчителів математики «Педагогічна майстерність вчителів. Технології інтерактивного навчання та критичного мислення».
27.09.2017 року в актовій залі відділу освіти Гадяцької райдержадміністрації впроведено І етап обласних ХХІ математичних змагань імені М.В.Остроградського.
28.08.2017 року проведено засідання районного методичного об'єднання вчителів математики загальноосвітніх шкіл району.
Підсумки роботи методичного об’єднання за минулий навчальний рік 06.11. 2016 року на базі Сарської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів пройшов ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики:
'
07.10.2016р.Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними установками учня, формують його життєві компетентності, необхідні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Відповідно до рекомендацій європейського парламенту та ради Європи щодо формування ключових компетентностей ціложиттєвої освіти, на виконання плану роботи Гадяцького науково-методичного центру на 2016-2017 н.р.та плану роботи районного методичного об'єднання вчителів математики загальноосвітніх шкіл на 2016-2017н.р. 07.10.2016р. з 9.00 год.у Гадяцькому науково-методичному центрі ефективно працювала творча група вчителів математики з питання "Формування предметних і ключових компетентностей в учнів. Методичні прийоми застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики". Прийняті практичні рекомендації вчителям.
26 серпня 2016 року в приміщенні актової зали відділу освіти Гадяцької райдержадміністрації відбулося серпневе засідання районного методичного об'єднання вчителів математики Гадяцького району. В роботі методоб'єднання взяла участь та виступила методист Гадяцького науково-методичного центру Ємець Т.М. На засіданні розглянуто питання:
26 вересня 2016 року в актовій залі відділу освіти Гадяцької райдержадміністрації пройшли ХV педагогічні читання вчителів математики з теми: «Ідеї М.В.Остроградського, досвід, проблеми в організації навчання та викладання математики у загальноосвітніх школах Гадяцького району».
В історії сучасної математики є декілька імен, які відомі кожній освіченій людині. До них належить й ім'я відомого українського математика, уродженця Полтавщини Михайла Васильовича Остроградського, видатного вченого ХІХ століття, яке в галузі математики і механіки справедливо може бути названим століттям Остроградського. Він зробив грунтовні відкриття майже в усіх галузях математики та механіки. В рамках відзначення 215 рчниці з дня народження в районі пройшли математичні читання вчителів математики та 26 вересня 2016 року відділом освіти Гадяцької райдержадміністрації та Гадяцьким науково-методичним центром проведено І етап (районний) ХХ обласних математичних змагань імені М.В.Остроградського. У конкурсі взяли участь 8 учнів з 6 навчальних закладів.
Сучасний світ складний. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно користуватися ними. Знання та вміння, взаємопов'язані з ціннісними установками учня, формують його життєві компетентності, необхідні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Відповідно до рекомендацій європейського парламенту та ради Європи щодо формування ключових компетентностей ціложиттєвої освіти, на виконання плану роботи Гадяцького науково-методичного центру на 2016-2017 н.р.та плану роботи районного методичного об'єднання вчителів математики загальноосвітніх шкіл на 2016-2017н.р. 07.07.2016 з 9.00 год.у Гадяцькому науково-методичному центрі ефективно працювала творча група вчителів математики з питання "Формування предметних і ключових компетентностей в учнів. Методичні прийоми застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики". Прийняті практичні рекомендації вчителям. Підсумки роботи методичного об’єднання за минулий 2015-2016 навчальний рік
Як підтверджує практика, основною організаційною формою колективної методичної роботи в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів були й залишаються методичні об’єднання. Про які йдеться у Законі України «Про загальну середню освіту». Районне методичне об’єднання вчителів математики протягом навчального року працювало згідно плану. В процесі роботи було проведено 3 засідання, на яких обговорено питання згідно запланованої тематики. Проведено семінар вчителів на базі Ручківської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.
Відповідно до плану роботи Гадяцького науково – методичного центру та районного методичного об’єднання вчителів математики протягом 2015- 2016 навчального року проводилось вивчення стану викладання математики у Сватківській, Краснознаменській П.Роменській, Ращівській загальноосвітніх школах І-ІІІ ступенів, Краснолуцькій ЗОШ І-ІІ ступенів, Гадяцькій гімназії імені Олени Пчілки , з метою виявлення рівня навчальних досягнень учнів та їх відповідності вимогам державних програм, пошуку кращого досвіду роботи вчителів з питання: «Підвищення результативності уроків математики шляхом упровадження інноваційних педагогічних технологій навчання учнів», виявлення методичних проблем та труднощів в роботі вчителів цих шкіл. Проводились контрольні роботи з математики, вивчався стан перевірки учнівських зошитів, класних журналів та ін. Відповідно до КОНЦЕПЦІЇ Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо – математичної освіти на період до 2015 року (Схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010р. № 1720 –р), в навчальних закладах приділяється значна увага розвитку математичних здібностей в учнів. У вище перелічених школах відвідувались та аналізувались уроки математики, проводились моніторингові дослідження учнів з предмету в 5 - 11 класах та усне контрольне опитування учнів, проаналізовано результати участі школярів цих шкіл у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських олімпіад з математики, конкурсах – захистах науково – дослідницьких робіт Малої академії наук України. Вивчалась система позакласної роботи з предмету та результативність внутрішкільної методичної роботи. Викладання математики здійснюється відповідно до чинної програми Міністерства освіти і науки України з математики та згідно нормативних документів з питань викладання предмету. Учні шкіл забезпечені підручниками згідно з Переліком навчальних програм, підручників і навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2015/2016 навчальному році, затвердженого Міністерством освіти і науки України. Додатковою та методичною літературою вчителі в основному користуються літературою з сайтів Інтернету. Тематичний облік знань учнів у журналах в усіх школах ведеться відповідно до Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджено наказом МОН України від 03.06.2008 №496). В Гадяцькій гімназії імені Олени Пчілки математику викладають:
В процесі вивчення стану викладання математики встановлено, що календарно-тематичне планування вчителів складено з урахуванням програмових вимог, визначені уроки узагальнення та повторення, ведеться тематичний облік знань. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з математики. У всіх учнів заведена потрібна кількість зошитів: у 5 – 6 класах по 2 зошити з математики, у 7 – 9 класах – по 2 зошити з алгебри, 1 – з геометрії, у 10 – 11 класах – по 1 – з алгебри і початків аналізу, 1 – з геометрії, а також зошити для контрольних робіт, де виконується аналіз помилок. Зошити постійно перевіряються, про що свідчить оцінювання їх ведення, виправлення недоліків, записи вчителів. При перегляді відповідних сторінок класних журналів зафіксовано, що оцінювання ведення зошитів виставляється щомісячно згідно з вимогами до перевірки зошитів, сторінки журналів заповнені охайно. Записи в журналах відповідають календарним планам, що в свою чергу відповідають вимогам програми з математики для загальноосвітніх навчальних закладів. Календарні плани вчителів складені з урахуванням методичних рекомендацій, у них передбачені самостійні та контрольні роботи, математичний обсяг знань. Поурочні плани відображають роботу вчителів з виконання державних програм, індивідуальну та диференційовану роботу з учнями. Аналіз шкільної документації та результати проведених моніторингових робіт свідчать про те, що вчителі мають високу науково-теоретичну підготовку, володіють методикою викладання предмета, забезпечують засвоєння учнями основних математичних понять, передбачених програмою формування практичних умінь та навичок. На уроках використовуються сучасні форми і методи навчання, що активізують розумову діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики, працюють над розвитком математичного мислення. Протягом 2015-2016 навчального року 12 вчителів пройшли курсову перепідготовку. Денна форма навчання:
За дистанційною формою навчання: Вчителі математики і фізики -1, Вчителі математики – 1. За очно-дистанційною формою навчання: Вчителі математики – 2. Учитель Галушка Лариса Павлівна, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, курсову перепідготовку пройшла у 2014-2015 н.р., є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів математики та інформатики, яке працює над темою: « Якісна реалізація змісту Нового державного стандарту математичної освіти та нових навчальних програм ». Діяльність МО була спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, удосконалення методів і засобів навчання,застосування різнорівневого диференційованого методу навчання, групових і індивідуальних форм навчання, на організацію учбової діяльності учнів із метою підвищення рівня якості знань учнів. Лариса Павлівна впроваджує інноваційні ідеї, які значно підвищують інтерес та позитивну мотивацію до навчання, активізують пізнавальну діяльність учнів. Поєднуючи використання традиційних та інформаційних технологій, вона істотно оптимізує процес навчання математики. Використовуючи ІКТ на своїх уроках, учитель істотно полегшує процес оволодіння учнями як репродуктивних вмінь так і вмінь систематизації, класифікації, аналізу і синтезу. Активно працює над проблемою диференціації вивчення вивчення математики. Галушка Л.П. має власний блог http://galulara15.blogspot.com/ Лариса Павлівна активна організатор шкільного учнівського життя. У рамках математичної декади проведено ряд заходів, які систематично висвітлювались на сайті гімназії . Зокрема її учні взяли участь у виставці буклетів на тему «Математика – цариця всіх наук», конкурс презентацій «Математика на уроках і не тільки», на засіданні МО виступила з питанням «Сучасні педтехнології як засіб виконанання Нового стандарту математичної освіти» та « Шляхи формування математичної компетентності учнів». В житті Лариси Павлівни важливу роль відіграє роль поезія Т.Г.Шевченка. Вона учасниця районного конкурсу «На струнах душі». Гуль Л.М. вже кілька років впроваджує в практику своєї роботи рівневу диференціацію. Використовуючи цю технологію, учні підвищують якість знань з математики. Людмила Миколаївна виступає на засіданні педагогічної ради з питання: «Підготовка до ДПА». Афанасьєва С.В. працює над питанням : « Використання ІКТ в навчанні математики». Має досвід роботи у викладанні теми « Квадратні рівняння» (Створений методичний посібник). На засіданні ШМО виступила з темою: «Формування обчислювальних навичок». Учителі математики Гадяцької гімназії імені Олени Пчілки Афанасьєва С.В., Гуль Л.М., Галушка Л.П. систематично на уроках формували в учнів науковий світогляд, уявлення про ідеї та методи математики та інформатики, їх ролі у пізнанні дійсності, усвідомлення знань з цих предметів як невід’ємної складової загальної культури людини, стійкої позитивної мотивації до навчання.
Протягом навчального року учителі проводили додаткові заняття з обдарованими учнями, про що є записи у журналі обліку роботи, сприяли участі учнів у різноманітних конкурсах та олімпіадах. Реалізовані усі заходи, передбачені в проекті «Обдарованість». Якісний показник учнів, яких навчають учителі Галушка Л.П., Гуль Л.М., Афанасьєва С.В. відповідно: 61%,52%.47% (за результатами 2015р.). Вчителі математики Гадяцької гімназії беруть активну участь у методичній роботі школи. Перед вчителями виступали з питаннями: «Підготовка до ЗНО : ефективні форми і методи роботи» ; « Інструментальні середовища та програми тренажери на уроках математики - засіб ефективності навчального процесу» (Галушка Л.П.) . «Система тестів як один з найважливіших засобів активізації розумової діяльності учнів і розвитку їхніх творчих здібностей» (Афанасьєва С.В.). «Підготовка до ЗНО: ефективні форми і методи роботи. Соціально-педагогічна ефективність базового навчання в школі» та «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики в рамках нового стандарту освіти» (Гуль Л.М.). Член журі математичних змагань Остроградського, олімпіад, брала участь у створенні банку завдань для проведення моніторингових досліджень з математики. У Петрівсько-Роменській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів було відвідано уроки вчителів математики та вивчено такі питання:
Математику в школі викладають такі вчителі: Аналіз відвіданих уроків показав, що вчителі обізнані з новими програмами, інструктивними листами Міністерства освіти і науки України про викладання математики, специфікою викладання та оцінювання навчальних досягнень учнів. Враховують основні принципи програми, а саме принцип комунікативної спрямованості, особистісну орієнтацію. Відвідані уроки відповідають вимогам до структури уроків математики, вчителями, витримуються основні етапи уроку. Педагоги поєднують різноманітні види навчальної діяльності. Перевірка шкільної документації показала, що вчителі працюють за чинною навчальною програмою та за підручниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України на 2015-2016 н.р. З метою реалізації даної навчальної програми в школі використовуються підручники та посібники, згідно рекомендацій МОНУ. Вчителі мають набір різнорівневих завдань і широко їх використовують в навчальній діяльності. Вся шкільна документація ведеться згідно нормативним вимогам, заповнюється своєчасно. Всі плани перевірені заступником та затверджені директором школи. В класних журналах вчителі своєчасно записують теми уроків. Практична частина навчальних програм виконується повністю. Тематичне оцінювання проводиться згідно календарного планування, форми проведення ТО різноманітні: тестування, самостійні роботи, усне опитування тощо. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з математики, адміністрацією проводиться систематична перевірка та контроль стану викладання математики. Кількість годин на викладання математики відповідає робочому навчальному плану школи 2015/2016 навчального року. Установлено, що вчителі мають достатній рівень теоретичної, методичної підготовки, логічно будують уроки, використовують різноманітні активні форми й прийоми роботи з активізації діяльності учнів на уроці та підвищення її ефективності. Згідно з існуючими вимогами в учнів є по 2 робочих зошити з математики та зошит для контрольних робіт. Аналіз перевірки робочих зошитів засвідчує, що існує певна система письмових робіт (домашніх та класних). Зміст робіт, їх складність відповідають вимогам програм. Обсяг і характер домашніх завдань за рівнем складності відповідають змісту вивченого матеріалу в класі. Певна увага приділяється зовнішньому вигляду зошитів, дотриманню норм єдиного орфографічного режиму. Вчителі регулярно перевіряють зошити і щомісячно виставляють оцінки за їх ведення в класні журнали. Істотного значення в процесі вивчення математики педагоги надають текстовим задачам, використання яких сприяє розвитку логічного мислення учнів та є наочною ілюстрацією практичного застосування математичних знань. Рівноцінно-важливим є два способи розв’язання задач: аналітико-синтетичний та синтетично-аналітичний способи. Вчителі математики готуються до уроків: визначають і формують навчальну, розвивальну, виховну мету уроків, відбирають навчальний матеріал, базують ознайомлення з новим на вивченому раніше, на життєвому досвіді учнів. Застосовують на уроках наочність, яку часто виготовляють самостійно. Відповідно до теми підбирають методи та прийоми роботи на різних етапах уроку. Дотримуються загально дидактичних принципів навчання, а саме: послідовності, доступності, систематичності, науковості; створюють умови для творчого розвитку особистості. Навчал |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|