Державний освітній стандарт з математики для середньої школи як нормативний документ.
Особливості сучасних шкільних програм з математики.
Мета. Ознайомити з програмами з математики різних років, дати характеристику існуючим програмам. Ознайомити зДержавним освітнім стандартом з математики для середньої школи.
План
1. Математична підготовка випускників шкіл.
2. Програми 90-х років.
3. Характеристика існуючих програм.
4. Досягнення обов'язкових результатів навчання.
5. Державний освітній стандарт з математики
Визначаючи мету і завдання навчання математики в загальноосвітній школі, зміст програмового матеріалу на сучасному етапі розвитку нашої держави, слід враховувати потреби в математичній підготовці основних категорій учнів, які закінчують як основну, так і старшу школу, відповідно до сфери майбутньої трудової діяльності. До першої категорії учнів належать ті, хто після закінчення основної або старшої школи працюватимуть в галузі сільськогосподарського, промислового виробництва, на транспорті, в сфері обслуговування і виконуватимуть роботу, що не вимагає високого рівня математичної підготовки. Для них, очевидно, достатній загальноосвітній, базовий обов'язковий рівень. Такий самий рівень можна вважати достатнім і для .... Детальніше>>>
(http://lib.mdpu.org.ua/e-book/ernestbook/index.htm)
Особливості навчальної програми з математики для учнів 8 класів ЗНЗ у 2016/2017 н.р.
У 2016-2017 н.р. учні 8-х класів впер- ше розпочнуть навчання за навчальними планами і програмами «Математика. Навчальна програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (травень 2015) (www.mon.gov.ua) відпо- відно до нового Державного стандарту. Навчання математики передбачає пере- дусім формування предметної матема- тичної компетентності, сутнісний опис якої подано у розділі «Державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів» програми з математики. Крім того, воно має зробити певний внесок у формуван- ня окремих ключових компетентностей, зокрема загальнонавчальної (уміння вчи- тися), комунікативної (здатності грамотно формулювати і висловлювати судження), загальнокультурної та інших. Формування зазначених компетентностей підпоряд- ковується реалізації загальних завдань шкільної математичної освіти, що здійсню- ється на всіх ступенях школи. Детальніше>>>